luni, 15 martie 2010

TABLELE DE SMARALD - VIATA nu e decat CUVANTUL FOCULUI

                      Am vazut Ordinea nascandu-se din haos.
         Am vazut Lumina raspandind Viata. Apoi auzit-am vocea.
                                   " Asculta si intelege.
                   Flacara este sursa tuturor lucrurilor, cea care
                         contine toate lucrurile in stare latenta.
    Ordinea care a emis Lumina este CUVANTUL iar din CUVANT,
                SE NASTE VIATA si existenta tuturor lucrurilor."
                             Vocea vorbi din nou, spunand:
          "VIATA din tine este CUVANTUL. Gaseste VIATA din
               tine si vei avea puterea sa folosesti CUVANTUL."
   Indelung privit-am flacara-Lumina, revarsandu-se din Esenta Focului,
          Realizand ca VIATA e ORDINE si ca omul e una cu focul.
            M-am intors in trup si am stat din nou in fata celor Noua,
            Ascultand vocea Ciclurilor, vibrand de putere au vorbit ei:
      "Afla, tu THOTH, ca VIATA nu e decat CUVATUL FOCULUI.
                             VIATA pe care o cauti nu e decat
                             CUVANTUL din Lume ca un foc.
       Cauta calea spre CUVANT iar Puterile vor fi cu siguranta ale tale."
                                 Intrebatu-l-am apoi pe Noua:
                 "Maestre, arata-mi calea. Calea spre intelepciune.
                               Arata-mi calea spre CUVANT."
                          Imi raspunse el, MAESTRUL NOUA:
                                 "Prin ORDINE vei gasi calea.
                    Nu ai vazut ca CUVANTUL se naste din Haos?
                       Nu ai vazut ca LUMINA se naste din FOC?
                            Cauta si in VIATA ta aceasta ordine.
             Potoleste-ti Haosul emotiilor si vei avea ordine in VIATA.
                                  ORDINEA nascuta din haos
                             Iti va aduce CUVANTUL SURSEI,
                             Iti va aduce puterea CICLURILOR,
               Si va face din Sufletul tau o forta ce va traversa epocile,
                                Un SOARE perfect din Sursa."
             Ascultat-am vocea iar cuvintele mi-au intrat adanc in suflet.

                                                   (Tablita 9 - Cheia Libertatii Spatiului)

Niciun comentariu: